Prodávat je lidské - Daniel H. Pink

Popis zboží

Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní. Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala! O autorovi Daniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy již do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a univerzitách celého světa. V roce 2011 byl žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších managment myslitelů světa. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC.

Parametry zboží

Nakladatelství :

Zoner Press

Jazyk :

čeština

Formát :

215 x 142 x 15 mm

Typ :

Paperback

Autor :

Daniel H. Pink

Překlad :

Viktor Horák

Rok vydání :

2013

Cena za dopravu zboží

Doprava Cena dopravy Cena zboží
(vč. dopravy)

Česká pošta

79,- Kč

299,- Kč

Česká pošta, dobírka

104,- Kč

324,- Kč

PPL

69,- Kč

289,- Kč

PPL, dobírka

99,- Kč

319,- Kč

Česká pošta - Balík na poštu

79,- Kč

299,- Kč

Česká pošta - Balík na poštu, dobírka

104,- Kč

324,- Kč

Cena zboží:220,- KčDo obchodu

Hlídání ceny

Můžeme vás informovat o každém poklesu ceny nebo až v momentě, kdy cena klesne pod vámi zadanou úroveň. Zasílání zpráv můžete kdykoliv zrušit prostřednictvím odkazu, který je součástí každého informačního emailu.

Prodávat je lidské - Daniel H. Pink

220,- Kč

  • Upozornit na každé snížení ceny
  • Každodenní informace o ceně
  • Upozornit až cena klesne pod